newmedialogo

Συμβουλευτική Ψηφιακού Μεταχηματισμού

 Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι κεντρική επιχειρηματική στρατηγική για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις ενώ 4 στις 10 δίνουν έμφαση στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων του προσωπικού τους.

Ανάπτυξη

Δημιουργεί κατάλληλες προϋποθέσεις για ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών

ψηφιακός Μετασχηματισμός

επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα αναγκάστηκαν να μετασχηματιστούν ψηφιακά σε άμεσο χρόνο για να υπάρξει η επιχειρησιακή συνέχεια και λειτουργία.

Νέες Τεχνολογίες

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός με τη χρήση νέων τεχνολογιών, δημιουργεί κατάλληλες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε νέες αγορές.

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Οι επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα χρειάζονται συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα βοηθήσουν στη σταδιακή υιοθέτηση νέων κατάλληλων τεχνολογιών.

ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων

H newmedia υποτηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

“Η Δράση “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων” είναι μέρος του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, και στοχεύει στην η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, με σκοπό να εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία.”

  • 90,8% θεωρεί το Ψηφιακό Μετασχηματισμό ως στρατηγικής σημασίας
    προτεραιότητα και βασικό θέμα στην ατζέντα της Διοίκησης…
  • 48,3%
    πιστεύει ότι η επιχείρησή τους έχει
    ξεκάθαρα ορισμένη και κατάλληλα
    τεκμηριωμένη και καταγεγραμμένη
    ψηφιακή στρατηγική…
  • 23,5%
    χρησιμοποιεί ένα σαφές σύνολο
    μετρήσεων για την παρακολούθηση
    της επιτυχίας και της απόδοσης των
    επενδύσεων σε ψηφιακές
    τεχνολογίες / λύσεις.
  • 50%
    απάντησε πως στην
    επιχείρησή τους υπάρχει
    τουλάχιστον ένας ρόλος, σε
    διευθυντικό επίπεδο, που
    είναι υπεύθυνος για το
    ψηφιακό μετασχηματισμό.
  • 73,4%
    απαντά ότι κατά μέσο όρο, οι πρωτοβουλίες / έργα /
    επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχείρησή
    τους βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης (49,1%) ή έχουν
    ήδη εφαρμοστεί σε μεγάλη κλίμακα (24.3%).
  • 69,5%
    απαντά ότι επιχείρησή τους έχει ήδη λάβει (29,1%) τη
    μεγαλύτερη δυνατή αξία από τις πρωτοβουλίες / έργα /
    επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που υλοποιεί ή
    πρόκειται να τη λάβει στα επόμενα 1-2 χρόνια (40,4%).