newmedia.happy customer

Το σύστημα έρευνας ικανοποίησης πελατών happy customer σας βοηθά να μετατρέψετε τις αντιδράσεις των πελατών σας ,σε κερδοφόρες ενέργειες!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η newmedia , αναλαμβάνει να οργανώσει έρευνα ικανοποίησης πελατών παρέχοντάς σας ένα μοναδικό εργαλείο αναγνώρισης των συναισθημάτων του πελάτη.

O πελάτης επιλέγει με ένα κλικ «ευχαριστημένος», «ουδέτερη άποψη», «δυσαρεστημένος».
Η έρευνα ολοκληρώνεται με την παρουσίαση με διαγράμματα της Ικανοποίησης των Πελατών και δίνει λεπτομερή πληροφόρηση στην επιχείρηση για τη γνώμη που έχουν οι πελάτες της σε σχέση με την κάλυψη των αναγκών τους και την βοηθά να διατηρεί ή και να αναπτύσσει το πελατολόγιο της επιχείρησης.

Από την έρευνα αντλούνται στοιχεία από τους πελάτες της επιχείρησης σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης τους από την εμπειρία που είχαν με την επιχείρηση.

Αμεσότητα

Μάθετε τα συναισθήματα των πελατών σας στο ακριβής στιγμή και σημείο εμπειρίας.

Πληροφορίες

Ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα μιλήσει σε 9-15 άτομα για την αρνητική εμπειρία του με μια επιχείρηση

Ανέλαβε Δράση

Οι πελάτες που δίνουν στην επιχείρησή σας βαθμολογία 5 αστέρων σε κλίμακα από 1 έως 5 έχουν 6 φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσάς

30% λιγότεροι δυσαρεστημένοι πελάτες σε έναν χρόνο !

“Οι ευχαριστημένοι πελάτες αγοράζουν περισσότερα!”

Εσείς Ρωτάτε , Εμείς Απαντάμε

Τα σχόλια που συλλέγονται με τα Smiley, σάς βοηθούν να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών και να αυξήσετε την ανάπτυξη, την αποτελεσματικότητα & το κέρδος!

?

Η έρευνα ικανοποίησης πελατών είναι ερωτηματολόγια που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το επίπεδο ικανοποίησης που έχουν οι πελάτες τους από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις προσωπικές εμπειρίες, την εικόνα της εταιρείας ή την υποστήριξη πελατών. Ο γενικός σκοπός των ερευνών ικανοποίησης πελατών είναι να αξιολογήσει πόσο ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι είναι οι πελάτες σας από διαφορετικές πτυχές των προϊόντων, των υπηρεσιών ή των διαδικασιών σας.

Θα πρέπει να κάνετε μια σειρά από ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τόσο τα δυνατά όσο και τα αδύνατα σημεία της εργασίας σας και τους λόγους ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας των πελατών.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έρευνες για να συλλέξετε σχόλια από πελάτες. Ορισμένοι πελάτες θα επιλέξουν να συμπληρώσουν μια έρευνα ως αντάλλαγμα, ενώ άλλοι θα απαντήσουν διότι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους.