Στο ξεκίνημα της ανάδειξης του ως φαινόμενο στο τομέα των επιχειρήσεων, αφορούσε κυρίως τα μεγάλα brands που είχαν τους ανθρώπους εκείνους που ήταν κοντά στις εξελίξεις και στις καινοτομίες. Χρόνο με το χρόνο όμως άρχισε –εξαιτίας της αποτελεσματικότητας του- να αγγίζει και τις πιο μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα πλέον να αποτελεί πάγια τακτική για κάθε επιχειρηματία που επιδιώκει την ανάδειξη του προιόντος του.

Ένας από τους κύριους λόγους που πλέον το Digital Marketing αντιμετωπίζεται ως το μεγαλύτερο όπλο για κάθε επιχείρηση, είναι το γεγονός πως έδωσε στις πιο μικρές επιχειρήσεις την δυνατότητα να γίνουν μεγάλες.

Επενδύοντας στο χώρο του διαδικτύου, μία νεοσύστατη επιχείρηση μπορεί –μέσω της κατάλληλης στρατηγικής φυσικά- να γίνει ευρέως γνωστή στο απαραίτητα στοχευόμενο κοινό και να διαφημίσει οπουδήποτε το προιόν ή την υπηρεσία της.

Ακολούθως, σύμφωνα με όσα μεταδίδουν όσοι ασχολούνται ενεργά με το Digital Marketing, μεγάλο ρόλο στην ανάδειξη του έχει διαδραματίσει η εξοικείωση του κόσμου με τα gadgets.

Οι περισσότεροι πλέον αφιερώνουν τεράστιο χρόνο μπροστά από ένα smartphone ή ένα tablet. Αυτό σημαίνει πως η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αποτελεί εν δυνάμει δέκτες των μηνυμάτων του Digital Marketing.

Για το τέλος, αφήσαμε ίσως τον βασικότερο λόγο που το Digital Marketing υπάρχει στη ζωή μας, και δεν είναι άλλος από τα Social Media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν χτίσει διαδικτυακές κοινότητες ανθρώπων.

Η διαφήμιση ενός προιόντος ή μίας υπηρεσίας στα Social Media αποτελεί κερδοφόρα για δύο πολύ βασικούς λόγους: πρώτον, διότι η διαφήμιση εκεί είναι πολύ φθηνότερη σε σχέση με την αντίστοιχη διαφήμιση σε άλλα ΜΜΕ, πιο παραδοσιακού χαρακτήρα, και δεύτερον, επειδή τα Social Media έχουν πλέον τη μεγαλύτερη επισκεψημότητα σε σχέση με τα άλλα μέσα.

Αυτό αυτομάτως σημαίνει πως οι επιχειρήσεις θα εμβαθύνουν να επενδύσουν το Marketing τους εκεί όπου έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να εισπράξουν τις περισσότερες προβολές.