Ποιος είναι ο πιο κατάλληλος Influencer για την επιχείρησή μου;
Οι καταναλωτές φαίνεται να εμπιστεύονται πολύ περισσότερο κάποιον Influencer σε σύγκριση με ένα Brand, γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντική η σωστή επιλογή του.
Αυτό σημαίνει πως σίγουρα τα ενδιαφέροντα του Influencer πρέπει να ταυτίζονται με το Brand μας και αυτό που πρεσβεύουμε.
Δε σημαίνει πως για μια επιτυχή Influencer Marketing εκστρατεία χρειάζεται μεγάλα ονόματα του χώρου. Μεσαίου επιπέδου Influencers μπορούν να αυξήσουν το ROAS της επιχείρησής μας πολύ περισσότερο απ’ ότι ένας πολύ δημοφιλής στο χώρο. Σύμφωνα με έρευνες, αξιοπιώντας σωστά έναν Influencer οι επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν 5 ευρώ για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύουν στο Influencer Marketing!