Το Influencer Marketing αποτελεί πανίσχυρο εργαλείο

Στο σύγχρονο διαδικτυακό κόσμο που ζούμε, το να ξεχωρίσει κανείς μπορεί να αποδειχθεί πρόκληση. Είναι τόσα τα μηνύματα τα οποία λαμβάνουμε σερφάροντας στο διαδίκτυο, που πλέον κρίνεται απαραίτητη η σωστή και έξυπνη διαχείριση μιας στρατηγικής Influencer Marketing ώστε να κάνουμε τη διαφορά.

Συχνά ακούμε τον όρο Influencer Marketing. Δεν είναι τυχαίο πως σχεδόν το 70% των Marketing Specialists αλληλεπιδρούν με κάποιον Influencer του Youtube ή του Instagram για την επικοινωνία ενός προϊόντος/υπηρεσίας.

Πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα όμως το Influencer Marketing;

 

(Greek) Influencer Marketing

H αξιοποίηση Influencers στο πλαίσιο της content marketing στρατηγικής είναι πλέον κανόνας.

Μάλιστα, όταν brand και Influencer μοιράζονται τις ίδιες αξίες και αρχές το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εκπληκτικά θετικό και για τις δύο πλευρές.

Ποιος είναι ο πιο κατάλληλος Influencer για την επιχείρησή μου;

Οι καταναλωτές φαίνεται να εμπιστεύονται πολύ περισσότερο κάποιον Influencer σε σύγκριση με ένα Brand, γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντική η σωστή επιλογή του.

Αυτό σημαίνει πως σίγουρα τα ενδιαφέροντα του Influencer πρέπει να ταυτίζονται με το Brand μας και αυτό που πρεσβεύουμε.

Δε σημαίνει πως για μια επιτυχή Influencer Marketing εκστρατεία χρειάζεται μεγάλα ονόματα του χώρου. Μεσαίου επιπέδου Influencers μπορούν να αυξήσουν το ROAS της επιχείρησής μας πολύ περισσότερο απ’ ότι ένας πολύ δημοφιλής στο χώρο. Σύμφωνα με έρευνες, αξιοπιώντας σωστά έναν Influencer οι επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν 5 ευρώ για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύουν στο Influencer Marketing!